sweet thing



som sagt, har en liten "crush" i denna snyggiingen..
tycker den är såå snygg med den lilla öppningen i midjan och dragkedjan!!
men det suger att frakten på asos är 200! fan, dom får tänka på oss fattiga studenter... 


denna suuuuper duper snygga klänningen är från nelly, vilka  har en mycket mycket billiagre frakt. gillart.
problemet är bara att den kostar 799 kronor..  visst de kanske inte är så farligt tycker säkert många men jag, lilla jag som lever på mitt studiebidrag och fickpengar från mamma och pappa, de har jag liksom inte råd med. 
JAG MÅSTE SKAFFA JOBB - hur annars ska jag klara av sommaren!? med min ekonomi så kommer de gå åt skogen..

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback