killar kommer alltid vara killar

nää jag vägrar lägga mig. ååh fan då, detta suger!
ibland önskar jag att jag inte kunde känna någonting, inga känslor alls. aldrig. allt hade blivit så mycke enklare då.
seriöst jag deppar typ sönder, vad är det här!?
hmm, som sagt - KILLAR KOMMER ALLTID VARA KILLAR 


att jag sitter och lyssnar på smöriga celine låtar gör inte saken bättre. en sekund bara, sådär. BEYONCE!

än har jag inga planer för morgondagen, kanske ta mig en sväng till gymmet. va ju ett tag sen sist..tänkte åka till torp eller trollhättan eller nåt, kolla klänningar. får se vad jag orkar. har ju trots allt haft en helvetes dag.
men ja! jag kan ju åka in till stan och prata med Kristin (hon från K design) , ja de ska jag banne mig göra :) måste muntras upp lite..

nu ska jag göra ett nytt försök, godnatt




uppdatering 090527:  ursäkta min ur kukning, jag överreagerade minst sagt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e killen?

håller med dig, dom e svin allihop.

2009-05-27 @ 01:17:29
Postat av: Anonym

damn du e inte dåligt snygg!

2009-05-27 @ 01:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback