You spin my head right round, right round

utgång ikväll!! sitter och taggar framför datan och lyssnar på flo rida - right round (tröttnar aldrig)

kom nyss hem från torp, investerade ett par jeans från JC, ska pröva sen och se så att jag verkligen komemr använda dom. har en viss förmöga att köpa precis allt utan att använda de. köpte också två par bas linnen, ett svart och ett vitt också från JC.
sen köpte jag faktist mig ett par svarta pumps som mamma blev galen när hon såg, hihi.. får se om jag vågar behålla dom. fyndade tre par söta trosor från lindex också.

nu blir det städning för min del, önska mig lycka till!
puss

..When you go down, when you go down down

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ni till trägårn?

2009-05-20 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback