091118


tjena mittbena. är på ett humör som kunde vart bättre, mer ska vi inte prata om de.
va sugen på att ta en sväng till torp i dag faktiskt, än finns de tid men jag vet inte. lika bra att jag hoppar de kanske? ska försöka vara inne på gymmet vid 5 och träna med elin så ja de är nog lika bra att jag hoppar över torp i dag.
skulle ha mött kristin och ellen för länge sen, men eftersom att vädret svajar som vanligt så har de inte blivit så än. ska slå henne en pling snart och se vad som händer.
förövrigt kan jag meddela att jag lyckades hålla mig borta från colan igår. har bestämt mig för att starta ett nytt liv, sluta upp med onyttigheterna till att börja med och då funkar ju inte cola.. synd.. de borde finnas nyttig cola.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är ju fan aldrig på "det bästa humöret"

2009-11-18 @ 14:02:29
Postat av: alexandra

i know, just därför jag inte ska tjata om de ;)

2009-11-18 @ 14:09:11
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: Issabelleb

sv - jag vet det är sjukt hemskt :(fyy

2009-11-19 @ 14:04:46
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Anonym

roligt..

2009-11-20 @ 18:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback