curious ?

kollade precis på pet rescue med en räksallad i famnen och nalle inkurad mellan mina ben, hur de än låter.
tänkte ta och ta på mig lite men ska ju ändå träna sen så de känns lite meningslöst. funderar på om jag ska åka in redan nu? men de blir ju så jädrans mycke folk om en stund. vi får se. kommer väl inte in på något sätt nu ändå och jag orkar inte ta bussen. oj va depp jag låter, men de är vädret! man blir ju helt död av de, bara regnar och regnar.

men vet ni vad! I've got a job! jippiiie.
kan inte avslöja vad än på ett tag ifall de skulle bli några komplikationer.
hihi nu blir ni allt nyfikna va.



grrr


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va är de för jobb?

2009-11-03 @ 23:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback