my weekend


helgen nu då, va har jag gjort? jo i fredags va jag ju i göteborg med tjejerna. hittade mig en kjol från monki men annars va de lugnt på shopping fronten. blev däremot stört förälskad i ett par skor också från monki. men jag fick lugna ner mig och tänka ett steg längre - mamma hade dödat mig om jag kom hem med dem och jag har redan ett par boots. 
jätte trevligt hade vi de i alla fall. sen va de egentligen meningen att jag skulle hem till stina och maja men jag lyckades somna framför idol istället.

lördagen va helt huller om buller. fick reda på att vi skulle klä ut oss alleles för sent så jag hade lite lätt panik ett tag. men tillslut kom jag på att jag kunde klä ut mig till katt. de är ju rätt lätt att hitta grejer till hemma. så jag satt i något som kändes som timmar och gjorde kattöron an en tshirt, ståltråd, nål och tråd. efter de proppade jag i massa papper i ett par strumpbyxor som skulle bli svansen.
men när jag väl va klar va klockan jätte mycke så jag hann inte in till dem andra tejejrna som förfesatde hemma hos penny. istället åkte jag in till stan och mötte upp matilda hemma hos andré. satt där ett tag och försökte göra öron till henne också, fast hennes blev av äggkartong.. i alla fall så försökte vi få tag på dem andra så att vi skulle kunna möta dem men ingen svarade. kan tänka mig att dem hade lite för mycket innaför västen allihopa. haha men de slutade iaf med att vi fastnade hemma hos andré utklädda till katter.

thats my weekend. men trots allt så hade vi riktigt kul tillslut.
ska höra med matilda om de blev några bilder med hennes kamera för jag har ju som sagt ingen. de kommer förresten kosta ETTUSENÅTTAHUNDRA kr att laga den. kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback