-

 

hej alla vakna. skulle ha lagt mig för länge sen, ändå har jag stannat uppe, ajja bajja.
tränade förut, efter de raka vägen hem in i duschen och sedan kvällsmat framför csi och jordan. hade jädrans ont i halsen i morse så de blev bara styrke träning för min del. hoppas att de är bättre i morgon, vill inte åka på någon svinis här. har inte tagit sprutan än. de har förresten varit ett jäkla tjat om de där, om man ska ta den eller inte. jag har bestämt mig för att ta den, eller rättare sagt, min mamma har bestämt de åt mig så jag blir så illa tvungen.
nej nu är de bedtime, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Isabelleb ღ

lika bra att ta den varför riskera att få den liksom den ska ju vara extremt smittsam , ;)

2009-11-24 @ 23:26:08
URL: http://issabelleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback