LÄSAR FRÅGA

hej! förlåt för dålig uppdatering. usch säger de allseles för mycket...
tänkte börja med att säga att jag tycker de är jätte roligt när man får små söta kommentarer från er. tack för de. känns mycke roligare att skriva när man vet att folk tycker om de. tex som denna;
hej, jag läser din blogg nästan varje dag och jag älskar den ;D undrar bara varför du itne går i skolan? och varför flyttar du inte ifrån uddevalla? har hört att de är en skit tråkig stad :p puss

de är en hel del av er undrar varför jag inte går i skolan, men de gör jag egentligen. bara att jag har tagit en paus från de eftersom att jag inte riktigt vet hur jag ska fortsätta läsa. om jag ska fortsätta på öppna eller kanske börja något annat. har funderat på att börja på folkhögskolan nästa år men isf måste jag fortfarande underhålls läsa till dess.  ska på möte på torsdag så då får vi se om vi kommer fram till något.

varför jag inte flyttar från uddevalla? ja hmm vi har faktiskt pratat på de, men med tanke på att man har hela familjen här och alla kompisar så finns de lite för mycke att stanna kvar för. jag är bara 17 år så vi får se vad som händer i framtiden. kan inte tänka mig att jag kommer bo här hela livet. och tråkigt, ja de ligger nog en del i de..

har varit dålig på de här med frågestunder, kanske ska ta en sådan snart?
fram till dess är de bara att fråga på om ni undrar något.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ha de!

2009-11-10 @ 16:29:18
Postat av: Anonym

kan du inte ha en frågestund

2009-11-16 @ 18:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback