rubriker är svåra..

jaag hatar min data! den är bara förjävlig, är det inte de ena så är det de andra. just nu så funkar de inte att gå in på sidor med flash grej, tex h&m, bikbok, youtube osv. det är hemskt. har varit så ett bra tag nu så jag har inte koll på något just nu känner jag.. sjukt va många sidor som kräver de där.  

men men, varit upp i dryg 2 timmar nu. ja jag vet, de är måndag och jag sover nästan till 12. pinsamt. måste ta tag i min sömn nu.
skulle egentligen ha varit och ätit lunch med mina föräldrar nu men ibland blir de inte som man har tänkt sig helt enkelt.
sitter här framför datan och lyssnar på musik istället. blir träning lite senare, skulle ha gått med matlida men stackarn är hemma från skolan så de blev inget med de. får väl jaga med mamma och pappa istället. som förresten har lovat att dem ska börja träna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback