THIS IS IT


godkväll. jag kom ganska nyss innanför dörren, är heeelt stelfrusen. varit på bio med matildius, this is it. tyckte tyvärr inte att de va någon bio film. eller rättare sagt de va ingen film, snarare snuttar från hans genrep. men kul att ha sett den, hade ju inte väntat mig någon spelfilm heller så jag tyckte att allt den va bra.
och dansarna, shiiit va bra! är grymt sugen på att ta upp dansen igen.
vi kollade i alla fall på den tidiga för att de inte skulle bli så sent men de lyckades vi ju bra med, slutade med att vi tog bussen hem 22.10. men nu är jag hemma, mätt och go efter att ha ätit en heel mosbricka..
annars har jag inte gjort mycke alls i dag, passade lilla ellen förut bara. så mysigt så.

imorogn är tanken att jag ska åka ut till torp när de öppnar och sedan åka till stallet och efter de kanske träna beroende på vad klockan blir. får se hur de går med de, är ju inte min starka sida att hålla sånt där.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

går inte du i skolan:S?

2009-11-05 @ 13:06:05
Postat av: matildaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

matildius :D haha fint :)

2009-11-08 @ 19:21:55
Postat av: matildaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

matildius :D haha fint :)

2009-11-08 @ 19:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback