tick tack..


heejj. vad händer ikväll? jo de ska jag tala om för er, ingenting som de ser ut nu. matilda kommer hit men ut över de ser de ganska dött ut. vi får se, mycke kan ju hända. klockan är ju inte ens 6 menar jag.

idag har jag legat i soffan hela dagen förutom när jag va ute med nalle och när jag fixade rosorna för mamma. haha ni vet när man skär av skälkarna eller va de heter. oj jag kan verkligen ingenting om sånt där.
men i alla fall, de jag ville komma fram till är att jag har mått hemsk och även igår mådde jag skit. därför jag inte skrev något, stupade direkt när jag kom hem från torp. 

hittade iaf en present till pappa igår, mycke annat blev de inte förutom en tunika från vero moda. men de va ju faktiskt presenten till pappa som va de viktiga.
förövrigt åt jag och mamma lunch på briggen -  köttfärssås och spagetti barnmenyn blev de för mig. mums.

nej men nu måste jag städa lite känner jag. puss

 


Kommentarer
Postat av: Isabelleb ღ

härlig bild

2009-11-08 @ 01:10:01
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, jag läser din blogg nästan varje dag och jag älskar den ;D undrar bara varför du itne går i skolan? och varför flyttar du inte ifrån uddevalla? har hört att de är en skit tråkig stad :p puss

2009-11-09 @ 09:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback