091013

helllo. nu har jag precis ätit rostat bröd med marmelad, allt annat va slut så jag fick unna mig lite.
ska åka in till stan och träffa kristin och ellen om en stund, vet inte om pär är med men de tror jag. så då ska lilla ellen få sin present och jag ska få gosa lite. ska bli så mysigt.
efter de ska jag in till gymmet och möta matilda vid halv 5. sen blir de s core eller vad de heter med elin halv 7. så de blir ett låångt träningspass för mig. 
 


bild uppdate.



haha nu när jag ändå sitter här ska jag passa på att säga att jag och Elin gick på boxning och även body vive i söndags. herrejävlar säger jag bara, boxningen va kul men den där andra skiten. aldrig igen. jag trodde att de skulle vara övningar med boll och rep typ, men de va ju värsta dansen! tant dans. eller ni vet sånna där steg från sida till sida som man gjorde när man va liten. iaf, jag kände mig som en jag vet inte vad. gjorde bort mig totalt.
så ena halvan av passet va dans, å andra va övningar med boll osv. hade klarat mig utan första halvan. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback