091029

hej! såg till min stora glädje att de funkade att blogga från mobilen. hur jag ska lyckas få med bilder har jag ingen aning om men jag smög dit en nu istället.
kom ganska precis från gymmet, innan de va jag som sagt i stallet. fick mig en lektion om hovar osv av hovslagaren, trevligt trevligt. duschade såklart innan så ni inte tror att jag åker dit och luktar häst. oroa er inte.

imorgon blir de göteborg med louise stina maja och nilen, 11.09 går tåget om jag har fattat de rätt. ska dubbel kolla de snart. men de ska bli skoj. hinner nog inte skriva här innan vi åker men jag hör av mig senare om jag får tid.
nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir de kvällsmat! puss


ooh, give me thhee bag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback