091020

tjenaree! va i skolan på möte i dag, känns bra faktiskt. vi ska kolla upp lite olka alternatv och fixa möte med lärarna på folkhögskolan. så får vi se sen.
efter de åkte jag och mamma och käkade lunch på thai köket, helt underbart gott va de. blev dock alldeles på tok för mätt. sedan tog vi oss en snabb tur till apoteket och käpte lite små grejer. efter de fick jag följa med henne till kontoret och där har vi varit fram till för en stund sen. kom nyss hem därifrån.
så nu är det dags för mig att ladda om och åka in för att svettas på gymmet en stund. skulle egentligen på s core, men mamma ändrade sig i sista minuten och ville inte följa med. de får bli gym för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback