091024

förlåt för dålig uppdatering, den har varit rikrigt dålig de sista. haft annat för mig helt enkelt, blir inte att jag sätter mig vid datan varje dag då. ska försöka bättra mig, men ni vet hur de är. lättare sagt än gjort.

kvällen för mig är fortfarande oklar, lite olika att välja mellan. har dock fruktansvärt ont i ryggen och har varit på ett sju helsike humör idag. va i stallet förut och grinade nästan pga av den jäkla ryggen, kan knappt röra mig ju.. men jag fick lite olika tabletter förut så vi får hålla tummarna på att de går över så jag kan hitta på något. de får faktiskt vara nog med fetandet nu känner jag, inte tränat på två dagar och käkat massa godis när matilda har varit här. tryckte som sagt i mig en pizza igår och en nallebjörns påse också. herregud..


GLITZY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback