the ugly truth

vet inte vad jag ska skriva. känner mig helt förstörd. ni vet när man känner sig sådär tom, man vill bara gråta men de finns inget att gråta. de enda som känns är den där förbannad klumpen i mellangärdet som växer sig allt större. vet inte rikrigt om jag är sur eller ledsen. mest besviken över mig själv kanske.


updt. sitter här och letar lite musik, tänker för mig själv. kollade på johan falk tidigare i dag och sedan blev de oskyldigt dömd och räkor och avokado till de. lite små mysigt så, vi tände ljus och mös alla fyra. borde egentligen inte ha varit depp men ni vet hur de är. vissa dagar är bättre än andra och just den här dagen och även går dagen, har varit konsig.
va förresten på bio med matilda i förrgår, eller va de igår.. oj nu får jag skärpa till mig, har ingen koll på något. men i alla fall the ugly truth kollade vi på, hysterisk rolig! den måste ni se. tyvärr tappade vi humöret sista halvan av filmen men de va inte pga av filmen. de va alltså så att vi fick hålla för munnen så att vi inte skulle skrika av skratt. och Eric Winter, jisses......
hoppas att ni har haft en bra kväll! nu ska jag lägga in lite låtar på ipdoden snabb och sedan pallra mig till sängen. godnatt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback