streetstyleaesthetic

Tjeena. nu är min kamera på lagning, hoppas innerligt att de går snabbt. måste hinna ta kort på kristins bebis mage. den 13e är det planerat snitt. ska bli så himla kul!
hade ni en bra kväll igår? för mig blev de bangkok dangerous och någon annan skit film med viggo mortensen. somnade inte försen vid 5 tiden. de va så himla mycke tankar.

fy tusan vilket väder de är ute. de ser inte ut att bli något stall för min del, inte i de här regnet. verkar inte bli något torp heller, klockan är redan halv 4 och jag sitter i gosse kläder. riktigt seg dag.
kanske blir mys hemma hos nilen ikväll, men jag vet inte rikrigt än. kristin har köpt glass och grejer för att vi ska kolla på film. fast å andra sidan somnar hon vid 10. aja vi får se vad som händer.

pics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback