jag blir bara sur

jag behöver nya skor NU! ankeltboots med lite klack nu till hösten när man vill vara lite fin. och jag vill ju så himla gärna ha låga boots. men de är verkligen slut överallt, visst de finns dem för 1400 men de känner jag inte för.

synd att alla ska vara så jäkla höga, antingen är dem högre än självaste eiffeltornet eller så är de ingen klack alls. borde finnas något mellanting tycker man ju. men då menar jag ingen liten mesig fjutt klack, 7-8 cm låter väl bra.

ååh jag sitter här och kollar runt, jag blir bara irriterad. de finns så jäkla mycke snygga skor! ge mig allihopa tack.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg!

2009-10-03 @ 17:44:29
Postat av: Anonym

Varför uppdaterar du aldrig?

2009-10-07 @ 18:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback