nattis

min kamera är sönder, min älskade bästa kamera är sönder.. är helt förkrossad.
allt är bra fram tills att man ska ta kort, då låter de som om en hel sandstrand har fastnat i. men va jag vet så har vi ingen sand i vardagsrummet. ååh va sur jag blir. jag skulle ta kort pch visa er så mysigt jag har fått de i mitt rum nu när jag har tagit fram och fixat med allt nytt. men nä inte de inte.. prövade med min lilla skrutt kamera men de gick åt pipsvängen med de. jaja jag får ta en sväng till torp imorgon och lämna in den.

jag penny och elin pratade på att ta en tripp till gbg imrogn men de blir inget utan de så vi sparar de till nästa helg. så i och med att de blev ändrade planer så blir de stallet för min del. kanske jagar med mamma till top eller om någon annan vill med. får jag en stund över kanske jag åker in till gymmet. jag är förresten i full gång med tränandet! hoppas de håller i sig, är där nästan varje dag och de är såå förbaskat skönt!

är jag den enda människan på jorden som är hemma ikväll? de känns nästan så.. jag hatar att vara ensam. allt blir så mycke roligare när man är två. nä nu ska jag sluta upp med de här, gå och borsta tänderna. och sedan krypa ner i min nybäddade säng. tror minsann att jag ska somna till pocahontas ikväll. godnatt.


Kommentarer
Postat av: florentina

vart tränar du nånstans ? :)

2009-10-08 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback