09108

hej! nu är de fullt ös från morgon till kväll. så känns de iaf. de finns helt enkelt för mycket som rör sig i huvudet, måste skaffa jobb, skriva cv, vänner, planera fjällen resa, möten med skola och läkare, hästen, träningen. ja mycke är det. tiden räcker liksom inte till, så jag hoppas att ni kan ha överseende med att bloggen får lida vissa dagar.

idag har jag varit inne och tränat tillsammans med elin sedan va de raka vägen hem för att äta och sedan åkte jag och mamma till torp vid 7 tiden. köpte mig en svea jacka som jag har längtat efter såå himla länge, en svart! även ett termotäcke till pollen och lite små bebis prylar. PYSEN KOMMER IMORGON! lääängtar.
innan de va jag och färgade håret. blev lite ljusare än va de va innan fast ingen större skillnad. men nöjd blev jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill ha mer uppdatering

2009-10-10 @ 11:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback