night night

va va de jag sa, sverige förlorade..
men faktist så rättade de till sig lite för mig, tände massvis med ljus i mitt rum och städa lite snabbt, myste till de med cola och tablettask. 
trots att jag har sett fram emot den här jäkla matchen kollade jag faktist inte, min tv funkar inte förutom att kolla film på. och mamma och pappa satt ute vid tvn och som jag sa förut så ville jag inte vara med dem i dag. så jag myste som sagt till de e i mitt rum och satte på en film.
nu ska jag bädda min säng och efter de får vi se vad som händer. kanske film. kommer troligsvis inte skriva något mer i dag, men hoppas ni har de bra! godnatt, puss.



mmm, wants some of these


Kommentarer
Postat av: Issabelleb

sv - ja de var väldigt söta tsm , ja man vet aldrig om det är sant eller inte , hade inte varit fel om de verkligen är sant :D

2009-10-11 @ 00:38:21
URL: http://issabelleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback