yes please.


de blev ingen träning, men de är väl ganska bra att jag vilar från träningen idag kan jag tänka mig. har ont i kroppen av en anledning. de får bli en lugn kväll för mig, lite tv och kvällsmat.
ååh jag blir sjuk av alla snygga kläder, vill ha alltihopa! suttit här och kollat igenom alla hemsidor jag vet..
men vet ni vad, jag är steget närmre att skaffa jobb nu. skulle vilja berätta va de är för något, men de blir fel om de inte skulle bli något av de. så de får bli en hemlighet tillsvidare. blir de inget av de får jag lämna in en ansökan på maxi eller något, var som helst bara de e jobb.

 


Kommentarer
Postat av: louise

http://www.asos.com/Asos/Asos-Hotty-Leather-Snake-Effect-Double-Buckle-High-Platform-Sandal/Prod/pgeproduct.aspx?iid=653440&cid=1931&Rf-800=-1,39.373&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=BlackSnakeEffect



liknande väldigt snygga! ;)

2009-10-23 @ 20:01:35
URL: http://louisekroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback