Meet me at the hotel room

hejhej. är är redigt trött efter en helg med fullt ös ska jag säga er. hade en sjukt rolig fredag med tejerna, lördagen va hel skön den med fram tills jag och matilda fick gå ensamma hem mitt i natten.
fick ju tyvärr inte tagit några kort eftersom att min kamera fortfarande är på lagning men när den kommer tillbaka lovar jag er att jag ska bomba er med massa bilder.

de har inte blivit så mycke uppdatering från mig de sista, anledningen är väl bara att jag inte riktigt har haft tid eller orken. sorry..
tränat varje dag hela veckan och så va jag på studiebesök på folkhögskolan i fredags - kanske blir en liten rödvins drickare av mig. vi får se, har verkligen inte kommit fram till något än.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback