Wow Wow Wow


hej! Idag har jag varit i Gällstad med stina maja och deras pappa. de va verkligen upp med tuppens om gällde, 8 kom dem och hämtade mig. och jag som är så himla klyftig tänkte att om jag ställer klockan på halv 7 så hinner jag ligga och morna mig i åtminstonde en halvtimma, och eftersom att klockan ringer var 10e minut så hinner man ju inte rikrigt somna om igen. men problemet va bara att jag inte hade ställt om min klcoka på mobilen, och de tänkte väl inte jag på. så när jag trodde att klockan va halv 7 va den egentligen halv 6. de märkte jag först när jag hade varit vaken fram till 10 över och mamma kom in och frågade va tusan jag gjorde vaken. så de va bara för mig att ställa om klockan och försöka somna om en liten stund igen..
men i alla fall, jag hade de jätte trevligt måste jag säga. de blev lunch på sibylla, korv med mos för min del, och lite shopping. på vägen hem stannade vi vid en kiosk och köpte fika. trots att vi gick runt där ett bra tag hittade jag inte speciellt mycket. blev mest presenter till mamma och pappa. men en skarf från björn borg och ett halsband lyckades jag hitta. dem andra tycker jag rikrigt shoppade till de.
hoppas ni har haft en kanon dag! själv tyckte jag att de va skönt att komma hemifrån ett tag.

nu ska jag fortsätta med min cv, får se om de blir något jobb för mig.
imroogn ska jag försöka komma upp i hyffsad til och åka in till gymmet. hovslagaren kommer vid 4 så då ska jag ut till pollen.
får se om jag skriver en snutt till sen, om inte så hörs vi. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback