090915

                                                                      min favorit nalle


tänkte bara säga godnatt och berätta lite snabbt om min dag innan jag lägger mig.
det blev ingen skola för mig pga av den jädrans magen. men jag kände mig bättre senare mot eftermiddagen så jag åkte in till gymmet och tränade en stund med matilda. efter de åkte jag till kristins och pärs hus och kollade lite, sen hem och åt skrammlat ägg. kollat på idol och the mentalist. så det är kort och gott  vad jag har gjort i dag.
men nu ska jag krypa till kojs. laddade förresten upp lite bilder från i fredags, finns massa mer men jag chansar på att de räcker så. ni får förlåta mig för att jag inte har orkat lägga upp dem från i lördags än men jag är helt slut, skolan hänger över mig och är allmänt låg. men jag lägger upp dem så fort jag får tid och ork.
godnatt, dröm sött. puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback