you always miss a best friend

hallå! snabbt inlägg innan jag hoppar in i duschen. hur har eran dag varit?
själv har jag bara varit hemma och kollat på the hills hela dagen. dem nya avsnitten började idag vid 18! tror nu inte att jag missade de, jag som såg fram emot de så.. ajaj.
skulle ju egnetligen ha tränat och ridit idag men jag är så förbaskat öm i hela kroppen efter all träing och ridning. tyckte att jag va värd en dags paus. men imrogn är det nya tag. kan ju inte slappa ihop nu när jag är igång.
nu tror jag baskemej att jag ska ta med nallekrullen ner i badet, han luktar så himlans konstigt. hehe jaja vi får se, de blir svårt när jag inte har någon som kan ta emot honom.
puss puss


Kommentarer
Postat av: Issabelleb

åååååååååååååh jag missade de nya avsnitten DÖR :(:( faan asså

2009-09-26 @ 20:07:38
URL: http://issabelleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback