want it, need it


tänkte precis gå och lägga mig men tänkte bara slänga upp en bild på dessa godingar från nelly snabbt. sjukt snygga! och för bara 399 så är dem ju perfekta nu när vi börjar gå mot kallare tider också. dessvärre ser det ut som om klacken är klädd och med tanke på att jag river upp mina skor med en gång så kommer dem väl antagligen inte hålla så länge. men önsketänkande funkar alltid.
vad hade ni valt gråa eller svarta? svart håller ju i längden och passar till allt, men de gråa liksom sticker ut vilket jag gillar. who knows, kanske beställer hem dem.
men nu ska jag krypa till kojs, är som sagt helt slut efter all träning. sweet dreams


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom va skit snygga men dom gråa va snyggast

2009-09-26 @ 13:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback