TOPSHOP baby

de blir ingen bodyjam ikväll, matilda har ont i axeln och jag är på ett sjuhelsikes humör. men jag hade tänkt att åka in en sväng till gymmet själv om en liten stund och så får jag isf åka till stallet en snabbis efter de.

men först har jag en fråga,  hur beställer man från topshop?
alla gör de men jag har ingen aning om hur man gör, vad ligger frakten på? hur funkar det överhuvud taget?
jag trodde inte att dem fraktade till sverige, det framkommer ju inte riktigt på sidan. om det är någon som vet hur man gör vore de helt underbart om ni kunde svara. jag älskar deras kläder, men man har ju inte lust att åka till göteborg eller stockholm varje gång man har hittat något.

jag gillar deras lingerie and nightwear, hittar inte orden på svenska. men underkläder och "nattkläder". det va förresten där jag köpte mitt super söta nattlinne med elefanter på för er som undrar de.
skorna fullkomligt älskar jag! synd bara att dem är så höga.. man vill ju kunna gå i dem.

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också! btw, bra blogg du har

2009-09-24 @ 21:42:18
Postat av: Issabelleb

älskar skorna !

2009-09-24 @ 22:18:25
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Anonym

antidepressiva

2009-09-24 @ 22:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback