090925

tjenamoss! rikrigt tråkig fredagskväll måste jag säga, fast rätt gott att bara vara hemma också. kollat på idol och käkat en halv pizza, efter idol när kristin och pär hade kommit hem satte vi på den nya wallander.

hmm, idag åkte jag till stallet vid 1 och va där ett bra tag. kan meddela att jag höll på att bryta varje ben i hela kroppen när hästan ställde sig på frambena och sparkade världens spark och fortsatte att stuttsa runt så jag tappade stigbyglarna, och sedan satte full fart, då menar jag verkligen full fart rätt ut på gärdet. men som tur är satt jag kvar och fick stopp på henne. 
men men annars har jag bara varit hemma och tagit de lugnt, badat och myspyst. tänkte ta en prommenad med nalle förut men de är ju så jädrans mörkt ute och jag fick inte direkt tag på någon som ville följa med.

imorogn hade jag tänkt att gå upp i ganska vettig tid och åka in till gymmet och sedan hem och ta en snabb dusch och vidare till stallet. vi får se hur de går med de, jag är ju inte direkt morgonpigg av mig.
sedan på kvällen tror jag att jag är ensam hemma så då  får vi se vad jag hittar på för något hyss. nej från och med nu ska jag ta det lugnt med kalasandet, speciellt här hemma. efter förra helgen har huset stått upp och ner.

nu ska jag se ifall jag kan hitta lite bra musik och om jag inte gör de ska jag kolla på Bolt! puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback