mini me

tja! idag gick jag upp vid halv 3, känn på den ni. men jag somnade inte försen runt fem och när jag vaknade hade jag så jädrans ont bakom ögonen (lite creepy) så jag va tvungen att blunda lite till.
när jag väl hade varit vaken en stund va de raka vägen in till gymmet för att möta upp stina och elin. riktigt hurtiga måste jag säga att vi va, först 20 minuter på den där gå grejen, sen en halvtimmas gym och efter de RPM! är helt sanslöst slut i bena nu. när jag kom hem va de raka vägen in i duschen och sedan blev det pannkakor, idol, hoolywood fruar och ncsi. så ganska go dag har de varit i dag. dock längtar jag efter att få göra mig iordning. haha, frågan är om jag ens kan sminka mig nu? känns som om de va en evighet sen. tycker de blir så svårt när man har varit ifrån de. men de sla nog lösa sig, brukar ju göra de.

imrogn är det IKEA som gäller, jag och kristin ska dit en sväng och kolla lite till deras hus. köpa lite bebis saker, typ skötbort och sånt tror jag hon pratade på också. jag däremot ska bara köpa värmeljus till mamma. 
så då ska jag få ta på mig riktiga kläder och festa till de med lite smink - längtar! 
en annan sak jag längtar efter är IKEAs köttbullar och potatis, brun sås och lingon, yummi! verkligen de bästa som finns, kan tänka mig att de blir dagens höjdpunkt, och jag kommer antagligen äta tills jag spricker. 
efter IKEA, som nog inte blir så långvarigt med tanke på att Kristin snart ska få en liten bebis och är stor som en luftbalong och då blir de ju lite jobbigt att gå runt på IKEA hela dagen. som annars har en stor förmåga att dra ut på tiden.  ialla fall, efter de blir de raka vägen till gymmet och efter de (om jag orkar) vidare till stallet.

Peace out!



Kommentarer
Postat av: Anonym

va gullig du var. Fast de e du nu med :)

2009-09-29 @ 01:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback