22.20

nu är jag ännu mättare än va jag va sisst, marabou schweizernöt äär dangerous! jag bara äter och äter. lyckades få i mig fyra eller fem rader. ojoj, där va dagens träning. men livet ska väl levas, va är de för liv om man inte ska få njuta.
imorogn ska jag på möte i skolan klockan 8, ska bli skönt att förhoppningsvis få lite ordning på vardagen. efter de ska vi till trollhättan och köpa vagn till kristins bebis SOM SNART KOMMER! hihi jag längtar, de gör mig inget om den lille filuren kommer lite tidigare. ska handla så mycke fint!
sen har pappa lovat mig jobb. i trädgården.. men money always feels good och de behövs verkligen. måste ta och sätta mig och göra ett cv här någon dag. får be åsa om hjälp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

går du inte i skolan?

2009-10-02 @ 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback