IKEA

Godkväll. idag har jag varit på IKEA. jag och Kristin åkte runt halv 10 imorse och gick lite för oss själva när vi kom fram. sedan mötte vi upp mamma och pappa ock käkade lite. köttbullar, potatis, sås och lingon blev det för min del. underbart. ännu goare än sist.
efter vi hade ätit fick jag världens flimmer framför ögonen och kände mig helt död, som tur va hade store sörran med sig alvedon som jag fick. när de hade börjat värka gick jag kristin och mamma vidare, pappa skulle på något möte. hittade en del saker till mitt rum faktist. tycker de är så kalt även om det är massa färger och grejer. köpte iaf en matta, gardiner och lakan. köpte även en tavla sist vi va där som jag inte har hängt upp ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback