visually appealing

jag har kommit in i en period där de bara är hur kul som helst att blogga. inspereras av allt! kul är de. men som med alla upp och nedgångar går de ju just ned igen. kul så länge de varar. skulle ju kunna bero på hösten och allt va den för med sig. bara älskar höstkläder, alla färger och halsdukar. like it. tycker de är så gosigt att ta på sig lite mer kläder nu efter sommaren. och det finns ju så mycket snyggt ialla affärer! hade tänkt att jaga me mamma och pappa till gbg någon dag. eller jaga och jaga, de va faktiskt pappas idé.  har ändrat lite "taktik" i skrivandet också, tycker de är skoj, hope you like it! även om ni kanske inte märker av så himla mycket av de.

när vi kom hem från IKEA förut gick jag raka vägen in och la mig i soffan, hann bara ta av mig skorna. men västen va på, mina extremt tighta jeanstights stannade kvar, trots de lyckades jag stensomna. och där låg jag fram till någon gång vid 7 tiden då jag gick och satte mig här och skrev en snabbis innan idol och allt annat som ska ses.
skulle ju ha tränat i dag också men de hann jag inte med tanke på att jag somnade och om jag ska vara rikrigt ärlig så orkade jag inte. är helt död, sticker sådär konstigt i ögonen och huvudet känns som om de ska spricka. fast bara på vissa ställen, hel konstigt är de. men efter gårdagens spinning gjorde de kanske inte så mycket att jag stannade hemma och åt choklad istället.
imorgon blir de andra bullar! ska åka in med pappa till gymmet vid 8! då jädrar ska vi träna, måste få igång honom nu så jag kan få skjuts in till gymmet, hehe..

hann inte fixa rummet idag heller men de tar vi morogn, mamma har lovat att hon ska hjälpa mig. så då är tanken att de ska bli lite mysigare i rummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback