overknee

overkneestövlar är ju så jäkla snyggt. dock tror jag inte att jag skulle använda de så överdrivet mycket och eftersom att dem kostar en del vet jag inte om jag känner för att lägga så mycket på ett par skor jag kanske inte skulle använda. tror också att jag skulle tröttna, men så säger jag nu. vem vet jag kanske stört förälskar mig i dem om ett tag. jag har ju trots allt aldrig prövat några så jag har ingen aning om hur de skulle se ut på.  dem på bilden ovan är från chicy, snygga men jag gillar däremot inte klacken. 


Kommentarer
Postat av: Issabelleb

känner samma , tvek om man ser ''såbra '' ut i de haha vissa passar skitbra och vissa inte , jag står nog också över dem detta år lite ''överdrivet'' kan man känna ,

2009-09-28 @ 23:07:07
URL: http://issabelleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback