pälsa mig!

har precis haft samhällskunskap och jag blir galen på den uppgiften vi har nu. kan aldrig anpassa mig, de funkar inte att skriva ett helt arbete på två sidor! nää de här får faktist mamma hjälpa mig med sen.
sitter och dricker smil festis, första gången jag lägger märke till att den helter smil, oj. ni vet den med den lilla söta gubben på, rund med glasögon och går på någon lina eller något. min favorit är apelsin. är mycket besviken på min frukost macka, dem brukar vara så där lagom hård och krispiga men den här va bara mjuk och nästan blöt. de gillar vi inte.
tänkte festa till de med lite klackar i dag, men de skulle jag inte ha gjort. skulle inte heller ha tagit på mig världens lägsta brallor. dem åker ner när jag går och de blir intebättre med klackar. får be mamma ta med mina kära converse sen när hon åker till jobbet.

nu ska jag fortsätta med de jag höll på med och snaska lite mer på min äckliga macka och smil.
kössar

måste bara säga de att jag blev så sugen på en pälsväst i år när jag såg anna nere i cafeterian förut, de såg mysigt ut, plus att hennes va jätte fin!
kolla in den här snygga som Rachel Zoe har! kan tänka mig att den kostar lite mer än vad jag är villiga att lägga ut men den va annars väldigt snygg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback