snygga lårhöga


gött snygga lårhöga! it's topshop baby.
njaa men nu va de ju de att jag är pank och utan jobb, attans! annars skulle man ju kunna investera sig ett par. vet att jag skrev senast igår att de kanske inte riktigt skulle vara min grej. men jag vill iaf se hur de skulle se ut på, who knows, de kanske är nice på. dock tror jag att de krävs ett par jäkligt snygga ben för att bära upp dem. långa och smala. vet ju inte rikrigt om jag  uppfyller dem kraven, men som sagt jag vill pröva. måste klura ut hur man beställer därifrån också. va ju ingen av er som svarade på de.. men de är tur att man har en syster som är en rikrigt firre på sånt där.
fast jag tror som sagt inte att jag ska hoppas på för mycket, är de inte de ena så är de det andra. jag är ju ganska lång, och dessa ser ut att vara ganska så väldigt mycket höga. man vill ju inte bli längre än killarna liksom. vilket jag redan är om jag inte vandrar runt i platta skor och jag gillar ju klackar, känner sig mer ready for long nights då.  jaja man kan ju drömma, önsketankade funkar alltid. snygga är dem iaf! synd bara att man aldrig vinner på någon lott.

och med detta säger jag godnatt. sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: johanna

ååh jag & amanda såg modellbilderna på dig när vi gick förbi det där skyltfönstret. SJUUUKT fin! :D

2009-09-30 @ 17:15:51
URL: http://jmcw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback