sovit gott?

hej! sovit gott? de har jag gjort, riktigt gott. tyvärr har jag någon jobbig känsla i bröstet idag, not good.
men nu är det snart dags för mig att åka till stallet, men tror jag hoppar över ridningen idag eftersom att sadeln förstörde min undre del sist om man säger så..  men så är det.
efter jag har varit där, tror inte de blir så långvarigt i dag, ska jag och kristin antagligen hyra film. vi e sugna på casper, men den verkar tyvärr inte finnas någonstans. tråkigt..
sen va de en sak jag tänkte fråga er, guldkompassen. kommer det någon två eller? någon som vet? personligen så älskade jag ettan och de skulle va jäkligt tråkigt om de inte kom en uppföjlare.
nej nu ska jag slänga på mig kläder och hoppa in i bilen. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback