the girl who played with fire

sådär, vad har jag gjort den sista veckan? tränat något redigt måste jag säga och varit en del i stallet, varit lite med kompisar, inget så speciellt, de vanliga.  
minns ni att jag sa att jag ville till torp, de va väl de sista jag skrev. men iaf jag åkte till torp med mamma och hittade mig en del kan man säga. bla ett par nya stövlar och kängor, bestämde mig idag för att bara behålla stövlarna. ni får väl helt enkelt se allt när jag har på mig de, har liksom inte fått tummen ur och tagit några kort.

va på torp en sväng idag också, hittade lite då med. fast vi åkte mest dit för att lämna tillbaka lite saker och sådär. men jag inköpte ett par nya svarta jeans tights och lite träningskläder. även lite underkläder och en ny fuskpäls, jag lämnade förresten tillbaka den  från mq och även den jag köpte senare på pondus. hittade en på lindex idag istället, lite kortare.
sen efter torp hade jag planerat in att träna men de blev inte av eftersom att vi skulle på bio, flickan som lekte med elden, kl 6 så jag hann inte de. kristin och pär bjöd mig mamma pappa linn tony och yvonne så de va mysigt. blev lite besviken på slutet men blev lättad när mamma sa att nästa film kommer redan i november så då ska jag väl kunna hålla mig. men jäklar va läskig den va! rikrigt bra, gillade ni den första filmen måste ni se denna med.


Kommentarer
Postat av: Issabelleb

sv - haha nej de är då fan inte snyggt XD

2009-09-23 @ 23:57:53
URL: http://issabelleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback