there are no regrets in life, only lessons

fyy fabian va tråkigt jag har, de här är inte sant. de är lördag och klockan är snart 10 och här sitter jag, med blött hår och i t-shirt och trosor..
de va meningen att jag skulle hitta på något med matilda men de fanns inget så direkt så hon åkte till david istället. får se om jag kanske tar mig en sväng sen jag med men de tror jag inte. vi får se.
 
har hjälpt elvira med hennes blogg design den senaste timmen, de brukar inte vara så svårt men de krånglade jätte mycke med mig den här gången så de tog lite längre tid än vad jag trodde. ändrade bara bakgrunden och la dit en header, ändrade texten och länkarna líte - inget stort.
annars har jag bara varit istallet hela dagen idag, jätte härligt va de. efter de åkte jag och köpte hästskor och sedan raka vägen hem och i badet, sen blev de kötbullar, sås, lingon och potatis. MUMS. strax efter de däckade jag i fotöljen och nu sitter jag här.

ärligt talat, vet att dem flesta redan känner till killen men; nick pitera! de är sjukt, lyssna bara. här gör  han en remix av beyonce "halo" och kelly Clarcson "already gone". första gången jag hörde honom höll jag nästan på att skita ner mig, haha, dock tyckte jag att han va bäst med "den ljusa rösten" men nu måste jag säga att han har riktigt go röst hela tiden.

ne nu ska jag höra om någon vill ta en prommenad eller vad som helst med mig, om inte ska jag leta upp någon bra film. för här kan jag inte sitta längre.
hoppas ni har en bra lördag kväll. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback