090908

eftersom att de flesta som läser min blogg är från uddevalla och med tanke på att alla tror sig veta allt om alla här, tänkte jag börja med att säga att man inte ska tro på allt man hör. speciellt inte om de har gått runt. har man lite innanför pannbenet så vet man att från varje mun en sak går så förvärras de 10 gånger.  ta inte allt ni hör på största allvar, om de inte kommer från personen själv så klart. oftast ligger de ju ingen sanning i de.
sen för er som har arit angagerade i allt de här med lavdim och mig.allt jag har berättat om de är sant men ni ska också komma ihåg att de är min version av de hela, även om jag alltid har berättat vad båda har gjort.
och sist men inte minst, för mig behöver inte ett slag vara en knytnäve. och oftast är ord värre än ett slag. de där är en tolkningsfråga, men de är hur jag ser på saken.

sådär, förstod ni inget utav de där va de inte menignen att ni skulle de.
hur är de med er förresten? med mig är det hyffast. ätit räkor och kollat på idol! blev innan de va jag på gymmet och tränade, de va helt underbart att få röra på sig efter att bara ha legat i två dagar.

lovade att berätta om min tur till akuten. fick massa sms från kompisar som blev helt till sig av oro. men ta de lugnt, de är inte så illa som de låter.
jag åkte in för att jag har haft förjävliga buksmärtor och natten till måndag hade jag så ont så jag låg och vek mig. när jag väl hade somnat vakade jag igen av att jag hade så jäkla ont. då ringde mamma sjukhuset och talade om hur de låg till, och med tanke på att de inte gick över och blev allt värre hela tiden så tyckte dem att vi skulle komma in med en gång. när klockan va 5 satte vi oss i bilen och körde mot näl.
väl framme fick vi bara vänta i 5 minuter sen kom en läkare och undersökte mig.
de slutade med att jag fick åka hem vid 9 tiden och provena visade inget fel. men kommer de tillbaka igen måste ja komma in med en gång.

mitt tangentbord är hel konstigt så de hackar sig lite då och då, jätte jobbigt att skriva när de blir så.
men vi hörs imrogn. ska försöka bli bättre på att uppdatera.
nighty nihty
love.

Kommentarer
Postat av: Issabelleb

uddevalla över huvudtaget är en jävla skitsnack stad haha ,helt sjukt , finns''ryckten'' om alla ,

2009-09-09 @ 18:08:59
URL: http://issabelleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback