day n night

godkväll. nu har jag fått in alla bilderna, både från i lördags och i fredags. orkar lägga ut alla nu, med tanke på att de är över 1000. nä jag får ta de imorgon är jätte trött nu.
men inna jag lägger mig ska jag visa vad jag shoppade förut när jag och mamma va på torp en snabbis. 



svart halsduk från gina och super snygga armband, även dessa från gina.


lite olika hudvårdsprodukter från kicks,  och en puskpäls från MQ soul.



jag köpte även lite mallar till naglarna, och bodylotion. hämtade ut lite recept osv. det blev en snabb tur för jag hade så jäkla ont i magen, kunde inte gå sista lektionen för jag hade så ont. men nu är det bättre, hoppas att jag får sova i natt så jag kan gå på studiebesöket imorgon. som förresten inte va förra tisdagen som jag trodde. lite tur i oturen där.
imorgon måste jag träna, fast jag har rikrigt mycket att plugga på också men jag måste faktist klämma in ett träningspass. skulle egentligen behövt åka till stallet också men vi får se vad jag hinner med.

men jag lovar er att imorgon ska jag lägga ut bilderna från i helgen, lovat de några gånger nu så imrogn ska jag ta tag i de. godnatt allihopa. puss och kram

Kommentarer
Postat av: Issabelleb

hur mycket kostar den västen? älskar den har prövat den men har glömt priset haha <3

2009-09-15 @ 15:33:40
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: majabaja

snyggt!

2009-09-16 @ 14:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback