Stop the track

godmorgon, eller godmorgon och godmorgon. klockan är 3. men för mig är det lite halft morgon eller vad man ska säga. legat och dragit mig och myspyst i soffan med nalle hela morgonen.
men nu är jag här, och vet ni vad. haha jag har försökt att videoblogga, men tyvärr tror jag faktist att jag hoppar över de. jag gav det ett värdigt försök men nej, det är inget för mig. jag överlåter de till tjejer (och killar) som tex Mogi - hon vet vad hon gör.

nu är jag rikrigt trött på att sitta hemma, har inte varit i skolan på år och dar. försökte få med matilda till torp förut men hon va redan där med sina föräldrar och skulle vidare till gbg. så jag ringde min mamma men näpp, inte hon heller. får väl åka själv, men de är inte kul. de är väl okej när man väl är där men att ta sig dit, ta sig ut från huset och dit är inte alls kul om man är själv. tycker jag iaf. vi får se om jag hittar på något.

igår satt och och pappa och kollade på fotboll hela kvällen, innan de va de idol med räkor. annars va jag bara hemma hela dagen och hade allmänt tråkigt. skulle ha skickat in en uppgift men jag kom på att jag inte har något internet på skoldatan så de va ju typiskt nä jag hade varit så duktigt och blivit klar med den i tid..

idag måste jag verkligen till gymmet, ska tvinga med mamma ikväll. de blev ju en del godis och skitmat igår framför fotbollen med pappa om man säger så.
men nu ska jag gå och ta på mig lite ordentliga kläder och göra mig iordning ifall jag får rycket och åker iväg någonstans.. pusspuss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback