EFTERLYSES

hej bloggen! jag är verkligen skit trött, ska nog lägga mig tidigt idag. fast de har man ju hört förr..
kollade på slutet av top model förut, efter de va de ensam mamma söker, och de är ju bara pinsamt. en 34 årig raggar brud (tycker jag) som har 10 ungar med OLIKA pappor. sitter i tv och kör "jag har aldrig" leken. "jag har aldrig haft trekant","jag har aldrig haft mys i sanden" va är de här? hon har barn i min ålder liksom? pinsamt. och uppe på detta väljer hon 22 åriga killar. egentligen är hela program idén löjlig tycker jag, fast ändå kollar jag. aa herregud vad jag och kristin skrattade förut. haha trots att jag nästan blir förbannad så är det så jäkla roligt.

imorogn är det upp med tuppen som gäller. börjar halv 9 och har mentortid i en halvtimma sen är jag ledig fram till sista lektionen. så då har jag planerat in att jag ska plugga tiden där emellan. efter skolan bär det av till gymmet med matilda. ska bli härligt! måste komma igång med de nu, speciellt när jag rider också. kan behövas lite muskler.  

jag har letat efter precis ett sånt här halsband överallt! någon som vet vart man kan få tag på ett, iaf ett liknande? eller någon som kanske har ett och skulle kunna tänka sig att sälja de? lovar att jag betalar bra. haha. just detta är från mq, bilden är lånad från kenza.  



de rosa linnet ska bli mitt en dag, kärlek vid första ögonkastet. kollat in de jätte länge så nu måste de väl snart vara dags? de är från hm och kostar 299. tyvärr finns de bara kvar i XL... typiskt min tur! 


Kommentarer
Postat av: LOVAJS

toppen finns/fanns 2 st i strlk S på överby när jag var där med elin för ett par veckor sen ;)

2009-09-07 @ 21:46:51
Postat av: paulina

åhlens! :)

2009-09-07 @ 22:10:50
URL: http://japima.devote.se
Postat av: paulina

åhlens! :)

2009-09-07 @ 22:11:47
URL: http://japima.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback