run this town

hej! sitter och målar lite, va jätte länge sen sist. är inte rikrigt klar men ska visa en bild på hur de ser ut hitills hade jag tänkt.
fick mig en ny mobil förut förresten, en sony ericsson w995, blev en röd! ville egentligen ha den svarta för jag trodde inte att den röda skulle vara så snygg, men de va den minsann, gööör snygg. och om man ska lita på penny och matilda, så är rött snyggt- så då gör jag de. comviq abonnemanget är klart den 9e, så då jäklar blir de fart på grejerna!

va som sagt i stallet förut, men det blev ingen ridning pga av allt regn. fy på de. varför är de alltid så att om man vill att de ska vara sol och varmt så är det regn, och om man kan tänka sig regn eller iaf att de inte är så varmt (tex, när man är i skolan) så är det öken!? jag blir så trött på sverige ibland. vi kommer säkert inte få någon snö alls, nee hemska tanke.
sen efter de duschade jag och har suttit och pillat ihop mobilen, målat och softat sen dess.
nä nu ska jag ta mig en titt på nelly och asos, känner för lite nytt. puss hej leverpastej.  


som ni ser är inte allt klart, ganska mycket kvar faktist.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävligt snyggt!

2009-09-05 @ 19:18:37
Postat av: johanna

fan va grym du är på att rita :)

2009-09-08 @ 17:08:18
URL: http://jmcw.blogg.se/
Postat av: Pennyyy!

guu så duktig du är gumman!! :)

2009-09-18 @ 09:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback