090914

hörrini ni.. hej! hur står det till i dag?
sitter i skolan och har precis ätit min macka och druckigt min smil. mycket godare i dag än va den va sist, fast mackan va grov i dag. inte någon favorit hos mig, nää vitt ska de vara.

ska ha gjort klart uppgiften i samhällskunskapen på onsdag och jag har inte ens kommit halvvägs så tänkte att jag ska slipa lite på den innan jag går och äter. därför skriver jag bara snabbt här nu.
bilderna från helgen laddar jag upp när jag kommer hem sen, dåå jäklar ska ni få er några goa skratt. de fick iaf jag när jag kollade igenom dem kan jag ju säga.

ojdå såg att jag inta hade laddat upp de jag skrev i morse, men då kör vi en dubbel nu.
förökt lägga in massa bilder på datan ett jädra tag men de funkar inte. så man kan säga att jag är lite sur nu.
ska försöka om en stund igen. för övrigt kan jag berätta att jag åt på pingvin med mamma idag, och jag har hittat min webb camera. ska se ifall jag kan installera den sen, de va ju ett tag sen. men jag berättar mer sen, ska umgås med min gravida syster nu! puss och hej




så här snygg har jag varit i dag. checka halsbandet! snyggt va? gillar att det är ganska enkelt.
fast jag har så klart inte gått runt i sockar, haft mina vita converse. som iofs inte är så vita längre. ska se ifall jag kan hitta sån där spray grej eftersom att man inte ska tvätta dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback