hej

nu är det dags för uppdatering..
igår va vi ute hos matilda i deras lilla sjöbod, gu va mysigt de va. tog en massa kort så de kommer sen.
idag kommer alla brudarna hit och så får vi se vart de leder om man säger så. blir nog lite galej här om jag inte har fel. så nu har jag suttit och laddat ipoden med beställd musik.

vet ni vad! jag va på torp förut en snabbis för att köpa godis och sånt där, men när jag trippade förbi glitter skymtade jag något som såg ut att vara ett sånt där halsband jag ville ha, och de va de! så jag släppte alla tankarna och köpte de, 199 kr. och de va allt jag hade, haha så de blev inget godis. de är inte rikrigt likadant som de jag ville ha, inte lika mycke kedjor utan ganska enkelt. men jag känner mig mycket nöjd måste jag säga. tänkte ha de ikväll och kommer säkerligen ta lite kort så då får ni se de.

nu ska jag duscha så jag har gjort de, sen städa de sista och fixa allt annat som skas göra.
ha en bra kväll! tror inte jag skriver mer i dag men vi hörs imroogn. puss och kram

Kommentarer
Postat av: paulina

såg din på skyltarna häromdagen, grymt snyggt! :D

2009-09-12 @ 21:51:57
URL: http://japima.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback