nighty night, sweet dreams everyone.

om jag säger ja, menar jag ju inte nej? om jag säger höger, menar jag inte vänster. och om jag frågar, vill du vara lycklig? vill jag bara veta de. 
om en person säger till mig, vilken fin tröja du har och önskar att hon också hade en sån tröja. men sedan går och säger till andra att den va jätte ful och att hon hatar min tröja, skulle helst vilja förstöra den. hur ska jag tolka de då? tycker personen om min tröja men inte vågar erkänna de för andra, eller är det helt enkelt så att hon hatar min tröja? 
jag förstår mig inte på vissa människor, man kan vara hur tydlig som helst och säga precis de man vill, men ändå går de inte fram? är de någon slags spärr?
jag är trött på att bry mig, borde istället tänka lite på mig själv och vad som är bäst för mig. jag borde inte få dåligt samvete för att jag gör vad som är bäst för mig? det är egentligen precis de jag borde göra! men jag har levt med mig själv i snart 18 år, vet hur jag funkar vid det här laget.

ibland är det skönt att bara skriva av sig lite, få ut alla tankar som bubblar. och som ni säkert förstår syftar jag inte på min tröja.


jag hoppas verkligen att ni har haft en bättre kväll än vad jag har haft, suttit här och kollat på film och lyssnat på musik hela kvällen. de är rätt skönt de med men de va inte riktigt vad jag kände för ikväll.

tänkte gå och borsta tänderna nu sedan krypa ner i sängen. ska bara lägga in lite musik på mobilen först. måste upp imorgon i hyffsad tid. ska både hinna till stallet och plugga en massa. söndagar ska här med bli min studie dag. förresten på tisdag ska vi på studiebesök. haha är lite slut i huvudet just nu så jag har glömt bort vad de är vi ska göra men de kommer så småningom.
godnatt allesammans. hörs imorgon köss.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback