moonlight

 hallå. hoppas eran dag har varit kanoners!
själv har jag bara haft en lektion idag och varit i stallet för första gången på nästan 4 månader och gosat med min tjej, plus att jag mumsade i mig en ost macka med varm oboy medan jag kollade på bones förut. jag borde vara glad, varför är jag inte de? jo de ska jag tala om för er. jag är så förbannat trött på mig, på alla idiotiska tankar. VARFÖR kan jag inte bara ta allt som de kommer som alla andra normala människor? jag bryr mig för mycket, jag bygger upp saker innan de ens är aktuellt, oroar mig alleles på tok för mycket!
nee fy på de, behöver en stor bamse famn att krypa upp i.. 
men nu ska vi inte vara så självnedlåtande. alla har vi våra dagar, bara att min råkar vara just i dag.

förövrigt hade jag de jätte mysigt istallet, saknat de så. lilla pluttan kom och mötte mig i hagen. iofs gick jag och letade i säkert 20 minuter innan jag hittade henne. jag blev så glad att sprang medan jag ropade, (vilket inte är helt lätt med stålhetta på fötterna plus att jag hade gått upp och ner för backar innan)  då flög öronen fram och hon kom trippandes. haha nu låter jag jätte fånig men så är det.  

      

annars har jag inte gjort så speciellt mycket i dag, hade samhällskunskap på morognkvisten. sen åkte jag ner till mammas kontor, där va Kristin. jag bytte om och vi åkte ut till granngården och köpte foder och sen mot stallet. när jag kom hem tog jag mig ett varmt och rikrigt långt bad med tanke på att jag somnade i säkert två timmar. sen gick jag upp och tog på mig mammas morgonrock och satte på tvn, och där har jag legat sen dess. kollat på disneychennel och myspysit med nallebus.
tänkte gå och lägga mig snart. börjar inte försen 12 imorgon, har bara en lektion så tror jag ska träna efter de sen åka raka vägen till stallet. får se om jag orkar båda.
godnatt alla goa, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback