ERIK LJUNG

jag hittade en del musik efter att ha suttit och letat sen senaste inlägget, där med blev de ingen Bolt så jag får spara den till imrogn. kanske till och med någon som vill kolla med mig? vet vem, alltid mycket trevligare att slippa vara ensam.

låg vaken här någon natt och tänkte lite för mig själv, erik ljung. han va min favorit i förra säsongen idol men kom aldrig hela vägen, han sökte även detta året och jag hoppades på att han skulle gå längre, men nä. jag har haft hans version av I'm yours på ipoden ända sedan dess, älskar den! men jag kanske måste släppa de där första intrycket och ta in de han har gjort de senaste - vilket tyvärr inte har varit lika bra..



men jo, han va ju så himla bra....


Kommentarer
Postat av: Anonym

han e grym

2009-09-26 @ 13:38:46
Postat av: emma

Herreguud så bra!

2009-09-26 @ 16:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback