classic


hej allihopa! det blev ingen körlektion idag så istället skulle vara duktig och börja med teorin (vilket jag borde ha börjat med för lääänge sen) dessvärre gick inte att logga in på hemsidan så jag får ta mig i kragen och ringa till trafikskolan, om inte i dag så imorgon. 
men men, eftersom att det inte blev någon lektion för mig så har jag bara suttit hemma och latat mig hel dagen.. hög tid att jag börjar aktivera mig nu (!) därför tänkte jag börja med att ta mig en promenad med nalle. sen hoppas vi att någon vill följa med mig till gymmet, annars får det blir en springtur.

några stycken som har bett om en ny frågestund och även några som har ställt lite nya frågor, så vad säger ni om en frågestund senare ikväll så kan ni fråga mig precis vad ni vill?

nu sticker jag ut en sväng, ses senare. kramis

nu kan alla ta del av spotify premium helt gratis bara genom att klicka HÄR

Kommentarer
Postat av: Anonym

FRÅGESTUND!

2010-04-26 @ 17:01:33
Postat av: Anonym

kör på frågestund ikväll :D

2010-04-26 @ 21:16:18
Postat av: Anonym

frågestund plus bilder på kläder o träningskläder så blire perfekt ! :) kram

2010-04-26 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback